3 Mart 2012 Cumartesi

Bluemarine Seçmelerim:)

Giymekten hoşlanacağım güzelliklerin fotoğraflarını bulunca sizinle de paylaşayım istedim. Umarım beğenirsiniz. Güneşli günlerin biran önce gelmesi dileğiyle:))



Blumarine SS2011 Dress Profile Photo
Bluemarine 2011
Havuz kenarında bir akşam yemeği ya da 5 çayı için oldukça keyifli bir elbise:)



Blumarine Fall 2010 RTW Chiffon Strapless Dress Profile Photo
Bluemarine Fall 2010
Çizmelerden hoşlanmasam da elbisenin rengi onu bloguma konuk ettirdi:)



J. Mendel Fall 2012 RTW Black Cutout Gown Profile Photo
J. Mandel Fall 2012
Yakada ufak bir kaç değişiklikle üzerimde hayal edebiliyorum :)





Tulum ve salaş ve tam benlik:)



Gucci 2011

Renk geçişleri en sevdiğim şekilde yapılmış, kesinlikle bayıldım:)



Bluemarine Fall 2010

Tabi bu biraz fazla yoğun ama parçalar tek tekdüşünüldüğünde, tüm renklerle harika bir şekilde kombinlenebilecek özellikte, elbette bu curcunada parçaları seçmek oldukça zor oluyor:))



Bluemarine
Keyifli bir günde okula, Kordona her yere gidebilecek kadar hoş bir kombin olmuş:))



Bluemarine
Yorumsuz:)


Bluemarine
Giy ve çık rahatlığı:)

4 yorum:

LILA MOONLIGHT dedi ki...

3. resimdeki siyah elbiseye bayildim, yakasi cok guzel. Ve o Gucci takimdaki renkler tam benlik : )

Marcela Gmd dedi ki...

I love Bluemarine!!!
Have a good week!

Besos, desde España, Marcela♥

Marcela Gmd dedi ki...

Thank you so much for your comment!!
Have a wonderful weekend!
Besos, Marcela

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Alice cim, yorumlarin icin cok sagol, her yorumundan sonra gelip bakiyorum ama yeni post goremiyorum. Hersey yolunda mi, nasil keyifler? Yeni postlarini bekliyorum : )